lord give me grace and dancing feet

... and the power to impress. block party - the prayer

msn har fått spunk så jag kan inte logga in. men tack gud för web-messenger! tillgängligt överallt. nevermind att jag sitter med typ första och största b versionen, i love it!
idag var jag med familjen och kourosh och spelade badminton. sporter är farliga grejer ska nu veta. jag fick 2 blåsor på mina fingrar efter en timme, så det gör bajsont att skriva på tangenbordet. tänka sig vilka uppoffringar jag gör nu. right...
sen så skulle jag styla lite på dansmatta men det gick åt helvette. är så sjukt trött. på tal om sjuk, min förkylning vägrar lägga sig, så jag får inte följa med familjen till badhuset imorrn.jag som tänkte sola, och sen ligga och steka i bubbelpoolen hela dagen. snyft.





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback