min helg

och nu återkommer jag med min lilla update om helgen.
i fredags så var jag hos kourosh och sen så gick vi ner till gården och mötte kompaniet, men där hände det inte så mycket så jag och kourosh gick hem till mig itsället och såg på tv.
i lördags så åkte jag och kourosh in till stan för att köpa mina skor. och fanns dom i min storkel? nej självklart inte! så efter att vi gått omkring i typ 10 affärer så gav jag upp och köpte ett par som var en storlek för stora på åhlens, men dom funkar dom med. och så jäkla jobbigt att det ska vara så mycket folk när man är stressad. ish... sen så gick vi och köpte biljetter till norbit på sergel, och träffade adam som skulle på samma film. filmen var verkligen helt okej. kanske inte så rolig satt man vill se den igen, men den dög. efteråt åt vi middag på donken innan vi åkte hemmåt. vi hoppade av bussen vid willys och gick hem till mig och va med michelle och sara nån timma innan alla gick hem och jag underhöll mig själv genom att titta på några avsnitt av scrubs ur sesong 5.
idag så gick jag, sandra, bror och ullis till willys och bunkrade upp på lite onyttigheter, minst sagt. sen så satte jag och sandra oss ute i solen och svullade i oss xantal bitar choklad och annat gott. sen tog vi en liten prommis innan jag gick hem och åt middag.
och nu funderar jag på att rensa det sista på rummet. alla michelles grejjer är borta, så nu är det mitt, eller?





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback