of montreal - suffer for fashion

och idag så va jag hemma hela dan. najs som fan men jobbigt med denhär jäkla förkylningen. tänkte gå till skolan bara för att göra so provet efter lunchen, men orkade verkligen inte. har legat nerkrypen i sängen med jeans och tjocktröjja istället och kollat på tv och ätit en halvkastrul couscous. gick på en minipromenad med kourosh bara för att få komma ut och sen tog jag ett bad för att plugga lite till so provet som jag antagligen för görai morrn istället om jag går till skolan, men just nu har jag feber så jag vette fan.
i helgen bär det av till paps, och när jag kommer hem hir igen så har jag sprojlans nytt trägolv. ska börja spana på färg och tapeter också, och en bamse stor säng. lyxigt värre.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback