think happy thoughts

och ännu en gång harjag gjort couscous satt det räcker till 4 barnfamiljer. jag är verkligen sämst på att mängd-beräkna! en gång gjorde jag ett halvt kilo spagetti till mig och bror.
igår kväll gjorde jag något stort! jag, emma holden som bara haft svart, neonrosa, mörklila och rött naglelack i ett halv år, målade på 2 lager babyrosa. whota?! jag skiter i att jag fullkomligt ser ut som en fjolla, d et var faktiskt snyggt. haha.
efter att jag igår dampat på min familj åkt jag hem till kourosh och var hos han hela kvällen. han är mitt lilla lyckopiller. sen när jag kom hem så hade man helt splötsligt trägolv på rummet. najs. sen så spenderade jag 1 och en halv timma med att rensa i min sketastora bokhylla, så nu har jag 3 och en halv papperskassar med skräp som ska slängas. idag ska jag kanske våga mig på garderoben. jag kommer ha ungeför 2 plagg kvar sen när jag är klar. om nån vecka så flyttar bror!



Postat av: Klaramara

Ja, jag städade ur garderoben förra veckan! Fanns så mycket som jag fik göra mig av med. Sorgligt i vissa fall. Men det är nyttigt att man gör det så att man får en inblick i vad man har kvar och vad osm behövs.

Ha det bäst gumman!

2007-03-19 21:05:23
http://klaramara.webblogg.se
Postat av: emma

ja verkligen :)

2007-03-22 17:19:10
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback