dagen innan emma goes 15

tänkte bara säga: hej jag lever.

imorrn fyller jag 15, fast jag känner mig som en liten 6åring igen. vette fan varför, men jag längtar så brutalt mycket tills imorgon. jag älskar att bli firad. för imorrn kommer det vara all about me, mohahaha.

idag så var jag på dagen-innan-födelsedags-fika hos momo och mofa. gissa vad jag fick? una moped! den är såååå fin! röd-vid-svart scoter. im in löv. thank alah att den är automatväxlad! jag ska åka och hämta den på söndag. jag fick för övrigt ärva brorsans gamla 90-tals hjälm som är så het på mig. not.

och nu så ska jag ägna den kommande timmen åt att läsa bloggar, innan jag hoppar ner i badet med spanska glosorna. vi ska ha det så mysigt.
buenos noche!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback