"det låter som att man går på neråtjack"

med glas?gon
dagens låt: Sigur rós - svefn -g- englar 
(den knarkades flitigt i helgen)

Och för varje dag som går, växer mitt newly-fucked-smile. Om knappt en månad är det sommarlov! Jag älskar att man kan gå till skolan utan jacka på mornarna. Jag har till och med fått bruna fötter. (Eller dom är vita på sidorna och på tårna efter som att jag har ballerina skor typ hela tiden. Mycket sexigt, va?)
Efter som att min plattång tog självmord för någon vecka sen, så ser mitt hår bara allmänt gay ut. Se foton för bevis. Så i helgen när pengarna rullar in, ska jag trippa ner till net-on-net eller on-off och kolla lite om dom har någon halv billig en. Jag måste för övrigt köpa ett par nya shorts till på lördag när vi ska på the wave. Jag har bara mina vita, och dom kommer ju bli genomskinliga på tre röda om jag har dom. Intresant vetande...



Postat av: sara

där har vi smarta emma på bild :)

2007-05-24 20:24:20
http://snuu.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback