emma och natta på vift i bushen

i bushen

































Istället för att plugga in massa spanska glosor, så begav jag mej på en långpromenad med natta. Vi diskuterade sommarplaner och en massa annat. Fan vad jag har kul med dendär människan. Sen så blev vi inspirerade av en trehjuling, en snigel och av skogen och tog massvis med bilder. Stackars Axel kommer nog aldrig få tillbaka sin lilla trehjuling. Hon offrade den för konsten! Ehh, ja så kan man ju också se det.
Men nu sitter jag här och redigerar massa bilder samtidigt som jag försöker vara social på msn.

...och jag njuter, för jag vet att jag har sovmorgon imorgon till klockan 10. Det stavas l-y-x!


Här har vi den inspirernade snigeln, som jag härmed döper till Nils. Jag tycker att det är ett ypperst passande snigelnamn. Märks det att jag är trött?




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback