"emma ser ut som en porrfilmssekreterare"

idag vaknade jag efter 10 precis. skit härligt. gick i alla fall till skolan och var med på sista lektionen. kändes lite onödigt efter som att den lektionen bara är 40 minuter lång, och jag glömde böckerna hemma. sen efter att jag hade slutat gick jag ner till syon, och fick reda på att jag hade kommit in i matte-no klassen, så jag ska börja där i nian. wej : )
sen vid 2tiden gick jag med kourosh och sam till willys och köpte godis. ikväll ska vi hem till varro igen, och denhär gången ska jag fan hjälpa till att städa efteråt. stackare annars.

by the way så fick jag mina glasögon idag. som är sååå pretty. raybans o allt *skryt*. så ny kör jag på uppsat hår, röda läppar och hela kittet. och som alla gått omkring och sagt idag: ja, jag ser ut som en porrig sekreterare. damn it.

  
klicka för förstoring.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback