historien om: dagen innan D-dagen

det var en trött emma som kom hem igår från en pluggkväll hos kourosh vid halv 9tiden. och så skulle jag hinna med att äta, skriva en uppsats om ridning till idrotten, duscha och se på top model. så jag åt. (intresant va?) och sen så gjorde jag en hinna med två saker samtidigt a la emma, vilket betyder att man ser på sitt program, och i första pausen hoppar man in i duschen och tar en panikdusch, och i nästa paus så fönar man håret och är fixad och klar vid programets slut.
sen så skulle jag ta en tidig kväll, men då började victorias secret fashion show. jag funderar ärligt på om jag är lebb, för jag satt med vidöppen mun och gurglade dreggel i en timma. sen fick jag ångest och stängde av teven. perfa.

jo, det skulle vart perfa om jag nu hunnit med att skriva dendär jäklars uppsatsen. så idag på gympan fick jag köra dendär vanliga om att datorn dampade när jag skulle skriva ut den, och att det var något konstigt med bredbandet så det gick inte att mejla.

annars så har det varit en slapp dag idag. gjorde hela 3 tal på matten. på engelskan så hade vi muntliga redovisningar, och efter som att jag redan har gjort min så behövde jag bara sitta där och se intreserad ut. och så intreserad jag måste ha sett ut där jag satt och ritade mini snoppar, med wisses namn och en pil bredvid på bordet. på idrottet var det höjdhopp och hör och häpna: jag klarade av första höjden på 90 centimeter! sen spenderades resten av lektionen på en bänk med daniella, vilt diskuterandes om allt mellan himmel och jort. nåja, allt mellan våran klass och daniellas kommande flytt. (på onsdag!)
och sen så var det högläsning på svenskan, och film på so'n. me like.

efter la skola så begav jag och sandra oss ner till momo och mofa på pre-födelsedags-fika. jag var beredd på ett armband och en lavedelfärgar tröjja med batikmönster och paljetter på. det blev ju i och för sig inte bara ett, utan tre armband men även en moppe.
jag skulle öppna dörren till garaget, och där stod den! inslagen i papper, med massa snören på och allt. efter exantal glädjeskrik, och andra skumma ljud som slank ut. heerhm... så fick jag öppna, och efter 3 nanosekunder så kunde jag beskåda min finfina moppe. så den ska jag hämta på söndag, tror jag att det blir.
jag är sååå jävla happy!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback