historien om: min födelsedag

   
klicka för förstoring.

idag har jag gått omkring med ett ive-just-been-fucked smile hela dagen. jag älskar verkligen att fylla år! imorse så fick jag en 8 megapixlars kodak digitalkamera av mamma och björne. jag har beslutat mig för att gifta mig med den. den är sååå fin! i skolan så fick jag lite presenter. först så fick jag en superfin läderväska av natta, och ett halsband från pilgrim + en biljett till the wave. tackar my little candyman.
av hanna sandra och ellis fick jag ett par superheta leopard panties (tanken var att dom skulle matcha min nya porriga sekreterar stil), en vit scarf med röda prickar, en svart hårklämma, lösögonfransar och en body lotion. tack brudar!

och nu så har jag tryckt i mig massa massa massa fika, och fått lite mer presenter, och nu kom ullis och alex precis förbi, så det blir meeer fika. inte mej emot. kommer ha en kagge som heter duga efter dethär.



Postat av: amanda

den där lotionen är jättebra :D

2007-05-11 16:56:50
Postat av: emma

jag lever på den, och dom måste vara synska efter som att min precis tog slut :)

2007-05-11 16:57:51
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback