historien om: min helg

i fredags så åkte jag, kourosh och ralle hem till bellai sumpan, och träffade lite folk. det vankades kareoke och jag lider enormt med alla arma grannar. men jag hade sjukt kul, och alla sjöng för mig ännu en gång, så min födelsedag fick ett fint avslut. sen så sminkade vi wisse, nicke och simpa. dom blev såå heta. det var nästan satt jag funtade på att bli lebb där ett tag, höhö ; )

    
från vänster: kourosh posar. simpa och nicke, grrr. mina älskade fjortis pojkar x3.




i lördags så åkte jag ut till paps över dan och blev firad där. jag åt tårta för tredje dagen i rad, och kände mig något opepp efteråt. sen på kvällen åkte jag till kourosh och åt middag där innan vi gick hem till mig, och såg på melodifestival-finalen med natta, ralle, madildo och chrippa. trevligt folk, dom där!

    
från vänster: ralle hånglar med en chips skål. kourosh posar (igen?! , whata fack!) nattapattalie. madildo och chrippa, naaaw : )




i dag åkte jag inte till söder med mig själv på efter middagen för att ägna mig åt lite seriös shopping. vid 5 tiden kom jag hem 2000 kronor fattigare, men 2 par jeans, 2 par ballerina skor, en tunika, en kofta, ett halsband och en kofta rikare. jag hann till och med med en klippning. så nu har man hellugg. känns lite wierdo, men det tar nog lite tid att vänja sig antar jag.

   
bild 1: tunika från hm,  ljusa jeans med hög midja från weekdays.
bild 2: vita ballerinas från hm (98 kronor!!!)
bild 3: röda ballerinas från indiska.
bild 4: svart kofta från hm, halsband med hajtand från hm, gråa jeans med röda sömmar från weekdays.




så där har jag hela min helg summerad.
tuudles.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback