historien om: min lugg

Idag vaknade jag med världens sämsta hairday. Min plattång hatar mig, och vägrar bli varm. Ja, jag misstänker att den är trasig, så jag fick en skitbra idee om att jag skulle stryka håret. (Jag såg att dom gjorde det på Big Brother, ifall det är någon som undrar...) Och det resulterade i en knögglig lugg och en brännblåsa på ena knogen. Me no like.
Efteråt såg håret inte så mycket bättr eut, så jag ruffsade bara till det lite, och körde på flätor idag. Det känns fortfarande sjukt ovant med lugg. Plus att folk knappt känner igen mig. Och jag ser ungefär lika mogen ut som en 6åring. Fast Hanna sa ju i och för sig att jag ser ut som någon sorts mode... tjossagrejs. (Vad hon nu sa) Gullunge ! : )
Jag är så grymt trött, och ska nog gå och sova lite strax.

  

 a static lullaby - hang 'em high
screamo musik ♥




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback