historien om: min nyktra kväll

igår var det fest hos varro igen, och jag och natta tänkte köra på en spiknykter kväll, mest i vetenskapligt syfte. fy fan vad fulla människor är hemska! haha, när killar på en å femti börjar mucka gräl, dricka ketchup och pajja glasskålar, då är något lite snett. men överlag var hela kvällen ganska rolig. ett jäkla minus var bara att nattas jacka med hennes visa kort i försvann.

idag vaknade jag av att natta ringde efter 12tiden. sen gick jag upp och gjorde lite mat och satte mig framför datorn. idag är det städdag i vårt område, så jag sitter och kör mitt mohahaha-skratt och tittar onskefullt mot minna fellow grannar som konkar skräp.



Postat av: natta

Fan asså, plus i kanten för oss.. En helkväll utan alkohol :'D värt att fira med en natt i Kungsängen?!

2007-05-06 22:22:09
Postat av: emma

hell yeah, birthday girl! :)

2007-05-09 21:00:39
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback