jag vet hur man får tiden att gå

1. Jag säger fortfarande "smurf" när någon säger samma ord som mig, samtidigt.

2. Jag gråter jättelätt till filmer och tv. Gråter speciellt till lejonkungen och Extreme home makover.

3. Jag är över-glömsk! Jag lägger mina saker på något jättesmart ställe, som jag sedan glömmer bort hela tiden.

4.  Jag verkligen hatar (!!!) småbarn! Dom är små, fula och äckliga plus att dom snorar och skabbar sig överallt.

5. Jag är en allmän trafikfara: jag skiter i rödljus och hårt trafikerade vägar, och bara fortsätter gå. Maha, kul att se hur länge jag klarar mig på min moppe nu.

REGLER:
Som utmanad ska du nu skriva 5 st underliga/egendomliga saker om dig själv i din blogg. Där ska du samtidigt lägga till dessa regler.
Efter det är gjort skriver du en kommentar i deras gästböcker för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska kolla/läsa i din blogg för mer information.
Utmana själv 5 nya personer vars egendomligheter du vill upptäcka! Lägg till deras namn i din blogg så att folk kan kolla vem som är utmanad.

Jag utmanar: Honeydew, Snuu, Izza, NoScarlett och Gelix.

ps: bilden är från hösten- 05. Minns ni cowboy modet? iisshh...




Postat av: sara

eehm , jag fattar inte va jag ska göra (a)?

2007-05-24 20:24:52
http://snuu.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback