Märks det att jag har tråkigt?

Jag håller på att tanka ner lite ny musik, så tips uppskattas. Allt mellan screamo och indie funkar finfint : )

Just nu sitter jag och är så oproduktiv som bara möjligt. Jag vet att jag har en bokressension, en uppsats om den Amerikanska livstilen och ett fysikhäfte om vad enerigi är, att lämna in. Plus att jag måste plugga till spanska provet. Men har jag kommit ihåg att ta hem läxböckerna? Nej självklart inte. Damn it!

Nu behöver jag bli lite inspirerad. Jag känner för att gå ut och fota, men vädret är skit. Jag kan ju i och för sig göra något mörkt i svart-vitt. Allt som saknas är en brunett med långt lockigt hår och en vit klänning. Någon frivillig?




Postat av: Frida

The Killers, Coldplay, Death cab for cutie, Razorlight, Hot Hot Heat

2007-06-11 22:54:14

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback