And if it's the last thing I ever do, I'M GONNA GET YOU!

tv
Bild: Snodd från Popart på playahead.se
Dagens låt: Stone Sour - Bother

Förästen hur går det med mina musiklänkar? Funkar dom för er? Tanken är nämligen att ni bara ska behöva klicka på den för att få höra lite orgasmisk musik.

Jag har legat och hostat som en lama hela natten, så jag sjukskrev mig från skolan idag igen. Jag känner mig verkligen sådär överdrivet jetset-fräsch, kan jag meddela! Men mamsen lovade att köpa hem några kilo halstabletter och thé så jag slipper ligga hemma och dö.
Och så kom jag på att jag missade andra luciarepet igår, och bilden idag. Fuck så trevligt!

Men nu måste jag hitta något sätt att underhålla mig själv på i två timmar tills Tom slutar. Hade jag haft ett fungerande Photoshop som inte hatar mig så hade väll det antagligen varit ett alternativ. Ett annat är att leka crazy cat-lady och tvinga dom att vara sociala med mig. Vi får väll se vad jag hittar på...




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback