And you can sleep in a coffin

sommarn äger med dig
Bild: Jag och Natta på Öland -05. Inte alls fjortisar...

Kommer ni ihåg att jag lovade att lägga upp ett inlägg ur min gamla dagbok? Well here goes:

25 januari -05
Jag har gjort det! Asså int det, men jag har varit på min första fyllefest. Jag åkte dit med Bella och hennes kompis Carro. Det var ganska kul. Jag kände typ ingen där. Det var nyårsafton.
Den 7e januari var jag på musikaluttagningen till Hässelbygårdsskolan. Det gick åt helvette. Men men...
Jag har fått en större BH-storlek! Annars så har inte så mycket hänt. Eller jo, jag har färgat håret lite mörkare men det syns inte. Haha, jag är snygg i alla fall.

Ja, jag var med andra ord lite störd på den tiden. Fyllefest när man är 12 år. Så stolt jag måste ha varit. Men var ändå vänliga att mobba på, tack!



Postat av: snuu

hihi emma, jag kommer ihåg näru berättade det där för mej, fan två år sen nu!;o hjäälp va tiden går snabbt!

2007-11-19 18:01:40
http://snuu.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback