Come with your arms raised high


Dagens låt: The strokes - Trying your luck

Och för första gången på evigheter så har jag faktiskt tid att sitta ner och andas vid datorn. Annars så har jag fått peta ner ett inlägg i förbifarten för att slippa få ångest och skuldkänslor över min extremt osynliga uppdatering. Men jag får väll låtsas att jag har ett socialt liv och skylla allt på det antar jag.

Dethär lovet har verkligen varit som i en extremt fjollig tjejfilm. Ni vet, tjej och pojkvän på långa höstpromenader, middagar tillsammans, bio, snöbollskrig (Ja, det fanns ju snö en dag), sovmorgornar och så vidare. Men jag har älskat varenda sekund av det. Älskat det så mycket att jag har totalt förträngt denhär anusveckan som jag precis har börjat på. Provinlämning i religion, prov i konsumentkunskap plus muntlig redovisning imorrn på engelskan. Kul! Så ni får jättegjärna få mig att känna mig lite bättre och säga att ni har femtielva gånger mer läxor denhär veckan. Det är helt okej, jag lovar.

Men allt började inte så dåligt i alla fall. Jag fick MVG på spanskaprovet, och 60/69 på biologin. Jag börjar med andra ord platsa mer och mer i Matte-no. Inte för att jag vet om det ska vara något posetivt. No offence mot er som går i klassen, men ni vet själva att en del är lite... speciella.

Juste, Coheed and Cambria spelar på Debaser i februari! Så jag, Natta och Sandra ska ragga upp några biljetter har jag bestämt. Jag har inte varit på någon spelning sen... Middleage på klubben i våras? Shame on me! Och när jag ändå är i farten så kan jag passa på att påminna mig själv om att jag måste bränna ner lite skivor att snorta uppe på rummet.



Postat av: natta

böh, du kan ju ta o stoppa upp någonting på att vi ska på coheed & cambria!!! fuck you

2007-11-05 17:36:50
Postat av: melws

OHGOSH! Inte coheed. hah

2007-11-05 21:48:25
http://melwinsandbog.blogg.se
Postat av: Emma

Natta: Jo, vi SKA flicka lilla!
Melws: Vad falls?! Inget glädjetjut om denna underbara nyhet?! Shame on you :| :)

2007-11-06 08:48:17
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback