Help me out understanding, why do we reject these hungry needs?

länge sen
Bild: Ur arkivet

Jag behöver inte ens skriva att jag är hemma och sjuk idag. Det börjar bli lite av en rutin numera. Och jag hostar som en åsneröv fast jag druckigt en halv flaska hostmedicin. Ta det lungt, jag drack inte all på samma gång som en viss Sandra trodde.

Och för den som undrar hur jag hade det igår så kan jag säga att... det var kul fast vi inte blev insläppta. Jag fick däremot tonvis med skumma blickar för att jag lallade omkring med ett paraply. Jag skyller på att jag inte ville att mitt hår skulle bli lockigt. Men jag, Olle och Luddet drog ganska tidigt eftersom att vi skulle hem och plugga. Men blev det något plugg för min del? Självklart inte.

Men nu så måste jag rita del 4 till FjortisGuiden. Vad det handlar om bli en hemlis.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback