I bet your face is as mean as your life has been


Bild: Hedi Slimane

Och än en gång så är min älskade helg slut. Inte för att den har varit så älskad denhär gången. Jag har snorat upp papper för en hel regnskog. Minst.

Igår var jag död, men lyckades börja leva sen på kvällen. Men då var jag och Tom smarta för en gångs skull och stanade inne och hade filmkväll helt ensamma. Ensamma plus lite chips så klart. Aldrig utan mina chips! Jag har nämligen tallanger för att kunna länsa en hel chipspåse själv under 5 minuter. Så lämna aldrig din chipspåse obevakad med mig!

Idag åkte jag, Tom, Sandra och Arvid hem till min brorsa och Ullis för att hjälpa henne med hennes projekt till skolan. Det var superenkelt: Bara att sitta och spela PS2  två timmar medan hon antecknade det vi gjorde och sa. Men när jag spelar tv-spel förvandlas jag till någon jag inte riktigt känner igen. Jag blir mordisk. Så självklart tog jag allt på största allvar och lyckades därmed kamma hem segern på vår bilspels-turnering. Det blidde segerdanser, segersånger, lite glädjetårar samt x-antal "in your face"-kommentarer till övriga medspelare. Jag är nöjd med min insats,men jag börjar misstänka att dom andra är rädda för mig nu...



Postat av: Urvut

Åh så sant!

2007-11-25 20:58:22

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback