I told you I'm trubble, yea I'm no good

mk
Bild: MaryKate, Nylon. (Den har ni aldrig sett förut va?)

Och så sitter jag fortfarande hemma och avlider sakta men säkert. Kent har varit min bästis idag. Underbara musik!

Innom en snar framtid så ska jag och Natta bege oss ut på en otrolig hälsosam promenad mot pizzerian. Kvinnan har nämligen också varit hemma hela veckan, så vi tänkte lida lite tillsammans. För jag lider i alla fall när jag måste beträda allmäna platser iklädd mjukisbyxor (jag hatar mjukisbyxor!) men mina snortighta stuprör känns fakitskt inte så lockande en dag som denna. Och så känner man sig så grovt sexig med smutsigt hår inknögglat i en boll någonstans på huvudet och med avskavt svart nagellack. Man är aldrig så fräsch som när man är sjuk!

Innom en snar framtid tänkte jag göra ett litet repotage om hur man blir en riktig fjortis. Ska be Natta att assistera.



Postat av: Amanda

Hahaha pizza slår aldrig fel!
Grym bild btw x)

Krya på dig!

2007-11-22 18:37:43
Postat av: Emma Holden

Amanda: Pizza är en kvinnas bästa vän :)
Åh, tack så mycket!

2007-11-22 20:53:04
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback