It's not for the fame, it's just for the glory honey

paint
Bild: Ur arkivet. Paintad av mig. (Det ska föreställa mig)

Just nu har jag smitit in på på MVG-gruppens spanskalektion och sitter och smygbloggar. Jag och Sandra hade eneglska redovisning om My Chemical Romance nyss. Oväntat va? Men allt gick anus och vi fick "bara" VG+ för att vi klämde in lite svenska då och då. Bajs!

Men nu så är det helg i alla fall och jag ska inviga den med att sova, eller nått. Nästa vecka så är det prao, och jag ska vara på Backlura skolan, i en tvåa. Jag som verkligen älskar barn sådär jättemycket!
Hur som helst är kvällens planer på att åka ut till papps och leka social i 24 timmar. Jag har nästan saknat min hemska lillebror.

Men nu så ska jag gå och störa Tom på bästa möjliga sätt. Att slicka honom i ansiktet när han minst anar det brukar göra tricket. Eller att äga honom på något tv-spel...



Postat av: m. josefina

hej :) jag undrar hur fan i helvete du har fått bort din HOLDEN text. Jag kunde gömma min "the drunken monkey" som du har, men den andra ovanför vill inte ge sig, den ändrar sig inte vad jag än gör. tacksam om du kunde hjälpa mig. kram

2007-11-10 15:41:46
http://maathiiilda.blogg.se
Postat av: Emma

Svar: Jag kommer inte ihåg helt om jag ska vara ärlig, men jag har för mig att jag tog bort det stycket i designen helt, eller så förminskade jag textstorleken till "0" och gjorde texten vit. Om du förstår? :)

2007-11-11 19:37:10
http://holdens.webblogg.se
Postat av: m. josefina

jag förstår, ska prova med det :) tack ändå eller vad man ska säga :)

2007-11-11 20:47:45
http://maathiiilda.blogg.se
Postat av: natta

Jag hatar när det tar 80 år för dig att skriva ett nytt inlägg :) btw, TAGGA INFÖR FREDAG GÖTTEN!!!

2007-11-13 20:55:38

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback