It's the perfect time of night, to be loosing you clothes now

pälskling
Dagens låt: Ryan Star - Back of your car

Jag tror att jag är kär i mitt höstlov! Jag kommer aldrig tröttna på långa promenader, filmkvällar och alla sånnadär gayiga saker. Synd att det bara är en helg kvar på mitt lov bara...

Igår så var det ju EMA galan på MTV. Gissa vem som satt slickad mot tv-rutan när mcr uppträdde med Teenagers. Tro mig, det var vackert! Dom är männen i mitt liv, minst sagt.

Ikväll så ska jag och Tom (suprice!) se på bio. Fast först så måste vi kommma överens om någon bra film. Det kommer bli en blodig fight misstänker jag. Jag kommer självklart vinna! Tom gjorde nämligen misstaget att dissa My Chemical Romance franför mig, vilket resulterade i tre köttiga rivmärken på hans arm. Hämd!

Men nu så ska jag pilla i mig lite middag.





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback