Oh how wrong we were to think that imortalety never ment dying

image329
Bild: Mitt fatso, Zerox.

Idag lekte min huvudvärk terrorattentat med mig. Jag har bara sovit ett par timmar eftersom att jag inte kan sluta hosta. Det känns som att någon har rakbladsmassakerat min hals och jag låter som en kåt arab när jag pratar. Trots det så pallrade jag mig till skolan imorse. Det var dumt, för jag gick ändå hem efter 3 lektioner. Så nu har min käre mor tvingat mig att vara hemma resten av veckan också. Och eftersom att jag är ett så troget matte-no barn så gråter jag innombords och längtar tillbaka till mina fysik och matte böcker. Nej inte riktigt.

För nu ska jag leta fram någonting ätbart och begrava mig i soffan med mitt fetto. Kanske videobloggar senare.





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback