War all of the time


En lite halvrolig utmaning som jag hittade i Bellas blogg förut. Man ska lista 7 sanningar om mig själv. Jag utmanar alla som läser. Länka i kommentarerna sen.
  1. Jag är extremt bollrädd och är med andra ord urusel på alla former av bollsporter eftersom att jag slänger mig ifrån bollen när den kommer. Speciellt basketbollar ligger högst upp på min hat-lista.
  2. Jag tror på spöken.
  3. Jag älskar zombiefilmer, och tycker att zombies är sketsöta!
  4. Jag vill bli journalist eller psykolog.
  5. Att gå upp i vikt verkar vara en omöjlighet för mig, eftersom att jag kan trycka i mig hur mycket godis och sådant som helst utan att gå upp i vikt. Så det är klart att jag passar på nu medans jag kan! Avis?
  6. Dom bästa tjejerna i mitt liv heter Nathalie och Sandra, och dom är mina fuckers oavsett vad. Tillsammans så knarkar vi musik och andra härligheter.
  7. Mina naglar har en förmåga att aldrig vilja samarbeta med mig, och går sönder efter 2 millimeter. Efter 8 års sparande har jag gett upp och har numera alltid svarta, korta.



Postat av: Jessica

utmanning avklarad ;)

2007-11-05 21:01:50
http://jessicaah.webblogg.se
Postat av: Carolita

Vi kan byta ra, du får mina uberstarka naglar och du får min ämnesomsättning =)

2007-11-06 03:24:26
http://chululi.blogg.se
Postat av: Anonym

Jessica: Great bananas (y) !
Carolita: Haha, deal hörru :)

2007-11-06 08:46:47

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback