Why are we begging for more?

i skolan
Fotograf: Daniella (augsti, täck för ansiket för guds skull!)

Tillägnat till Urvut.
Min gode kamrat Uvut sitter nämligen och hetsar mig till att blogga mer så nu ska du fan vara nöjd kvinna! Och när jag ändå är i farten så kan jag passa på att berätta om mitt tangentbord. Under dom gånga året så har vi haft en sorts hat-kärlek till varandra, tangentbordet och jag. Men nu för tiden så samarbetar detta djävulens-sattyg inte alls med mig! Vill jag ha ett mellanrum så får jag inget om jag inte trycker ner knappen med en stor dos våld. Vill jag ha ett R så får jag ett Q. Eller så får jag inga bokstäver alls. Mystiskt...

En annan lite halv-hemsk sak är att jag har två prov nu i veckan. Ett i matte (jublar definitivt inte) och ett i español (spanska för den mindre språkkunnige). Matte och jag går nämligen inte så bra ihop. Vi känner ingen hat-kärlektill varandra. Vi känner bara rent och ondskefullt hat mot varandra. Skriver jag att svaret blir 16 hästar på en fråga, så är 4.3 bajamajor rätt svar. Så det ska bli ytterst intresant och se vad jag ska lyckas åstakomma på provet.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback