You cut me open, but I left your dick bent and broken

Idag har jag upplevt min helt egna gratisfylla. Dock var den inte så trevlig eftersom att den egentligen bara var lite feber-yra. Och så har jag äntligen bytt ringsignal på min mobil. Det tog bara 9 månader. Så nu har jag You know what they do to guys like us in prison. Jag förväntar mig att ni som också är My Chem nördar åstakommer små glädjeskutt nu!

Men denhär kvällen har jag spenderat i sängen tillsammans med Tom. Och nej, vi har inte ägnat oss åt familjeekonomi,. Vi har knarkat halstabletter, och tv-program på 5an. Tisdagar är helt fantastiska på så sätt!

Jag måste nog pallra mitt platta arsle till skolan imorrn. Jag kan inte missa fler lektioner.

Grattis till mig själv! Jag har härmed åstakommit det mest ointrasanta och meningslösa blogginlägget so far. Den skålar på. Nej, god natt!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback