I dont love you, like I loved you yesterday

the wave
Bild: thewave.se (Jag med lugg och vitt linne i mitten)

Okej, jag ska vara helt ärlig nu: Hemskare bild på mig får ni leta efter! Det är precis sånna här bilder man vill mötas av på morgonen. Det är sånna här bilder som ger barn mardrömmar. Det är sånna här bilder som gör folk mörkrädda. Det är med andra ord ingen vidare vacker syn som jag möttes av nu.

Men nu till något mycket roligare: Tom kommer hem ikväll. Gissa vem som har saknat honom ;)
Och en annan lite halvrolig sak är att jag numera ligger 10a på listan över de mest aktiva bloggarna.



Postat av: natta

det är sånna bilder som inte änns tillåter att jag och karro får bara med ;'o Men vi hade sjukt, sjukt kul. Tack för det!

2007-10-07 14:24:51
Postat av: Anonym

hejsan jag undrar bara vilket år du är född?

2007-10-07 15:45:59
Postat av: Emma Holden

Anonym: Hej hej, jag är född -92 ;)

2007-10-07 15:55:01
http://holdens.webblogg.se
Postat av: sara

ei natta du och karro rä visst med ! kolla til högra härnet , längst ner !

2007-10-09 22:00:13

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback