It's not a fashionstatement, it's a fucking deathwish

robbie
Bild: ur arkivet

Hej hej, jag lever faktiskt. Denhär gången skyller jag bloggtorkan på mitt sepe-hor-bredband som tagit självmord. Hata! Så nu sitter jag och smygbloggar i datasalen i skolan.
Vad har jag gjort på senaste då...? Hälsat på mormor och morfar, firat 2 månader med Tom, bakat utan att elda upp hela köket (hör och häpna!) och skitit totalt i att plugga.
Juste, efter orienteringen förra fredagen, så tog jag tydligen i så hårt att jag överansträngt min hälsena och måste gå med lindad fot nu i några dagar. Never mind att jag och Sandra praktiskt taget gick hela vägen. 7 kilometer var tydligen aldeless för mycket för mig.

Men nu så ska jag dra mig tillbaka till mina HKK-böcker och fortsätta med mina instuderingsfrågor om konsumentekonomi. Vist blir man avis när man läser sånt? Det är nästan så att jag knappt kan bärga mig...




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback