<3

<3
Jag älskar denhär mannen så oändligt mycket. Och snart ska han komma dit, och då ska jag under
pistolhot tvinga honom att baka en kladdkaka åt mig så jag har någonting att tjocka mig på.
Så nu vet ni det :)

There's nothing left here, but the screaming oral sex

 hello there hello there

Ja, det är faktiskt meningen att bilden ska vara suddig, sne, fult beskuren och se ut som att den har blivit redigerad av någon retarderad. Nej nu ljög jag igen. Men jag får ADHD på mammas kamera som vägrar att samarbeta med mig. Min kamera är tyvärr inte vid livet längre, så jag får lida med denhär.
Det ovanstående stycket måste nog ha varit det mest intresanta i denhär bloggens historia misstänker jag. Not.

Och om någon undrar hur det går med pluggandet, så kan jag tillägga att jag klarat av historian, spanskan och halva HHK projektet. Efter 3 timmar kände jag att jag inte orkade mer så det får ta och räcka för ett bra tag framöver!

Och nu så ska jag börja kika lite på några bra gymnasieskolor här i Stockholm. Är grymt sugen på media, sam, eller estetiska. Helst med inriktning på journalistik. Och så måste jag börja leta efter prao. Vill helst ha på någon radio station, tidning eller tv-studio. Så tips på bra gymnasium och prao-platser uppskattas!

De e´ bar o åk

hata hata hata!

Kan ni gissa vem som har en jävla massa plugg framför sig nu? Ja, jag är bäst på att skjuta upp allt till sista dagen.

Så nu så får jag underhålla mig själv med... Ååh nu ska vi se här:
Historia,
spanska översättningar av dialoger,
matte,
HKK där vi ska inreda enhel lägenhet med en buget på 20 000 kr, samt en jävla massa annat skit som ska ingå i det arbetet,
och tillsist en jääätterolig HKK uppsats om ätstörningar.

Som jag älskar livet just nu!
Och på tal om att skjuta upp saker, så gör jag det nu också. Det är ju mycket roligare att fota alla böckerna, hata dem lite i smyg, ladda upp bilden på datorn, redigera om den, lägga upp den på bloggen och sedan skriva ett helt totalt onödigt inlägg om hur mycket jag hatar att plugga.
Undrar om det finns något mer som jag kan göra för att skjuta upp allt. Just nu känns det till och med mer lockande att plocka diskmaskinen än att läsa om imperialismen och allt vad det heter.

Jag börjar få små mystiska impulser om att jag ska leka hobby-pyroman, och bränna upp allt. Det skulle i alla fall vara ren njutning.

Men nu kanske jag vorde försöka slita mig och sätta igång?

Bajsar björnarna i skogen?


Personlig påminnelse: Desperate Housewives klockan 9!
Men nu så ska jag sluta vara så jävla tjock, och gå ut på en långpromenad med Natta.

Och om någon undrar hur det har gått med pluggandet för min del, så kan jag meddela er om att jag inte har gjort ett piss!

I live my whole life motherfucker babe

Mjukglassar
Ååh vad jag älskar att vara onyttig! Så det firade jag och Tom
genom att åka och köpa mjukglass i eftermiddags.Men nu så
ska jag bli seriös för ett litet tag och i alla fall försöka ägna mig
åt att plugga.Jag kan ju alltid låtsas att jag gillar matteboken, och
HKK-boken, så kanske dom kan låtsas tycka om mig lite. Kanske.

Your lips are moving with words that can not face the noice

ipod
Dagens låt: The chemical brothers - The salmon dance

Just nu sitter jag hemma på håltimmen och knarkar vatten. Jag har ännu en gång kommit fram till att ett och ett halvt glas inte räcker per dag. Så jag fick den briljanta ideen om att pimpa en vanlig vattenflaska med en bild på Billy Talent från Pier Pressure, och göra kolsyrat vatten i vår Soda Stream. Då blir det i alla fall liiite roligare att dricka vatten. Men eftersom att jag har med mig flaskan i skolan, så tror alla att jag går omkring och smygsuper i korridorerna.

Vad händer annars i mitt över intresanta liv? Jag kan i alla fall medela er om att jag sörjer eftersom att jag inte har råd att gå på Killswitch engage den 9onde. Jävla telefonräkning! Sörj med mig, tack. Istället så får jag väll sitta hemma i min ensamhet och hata Sandra och Natta som ska dit, och snorta deras musik.
Men något posetivt i alla fall, är att idag är det payment day! Catjing! Ska in till stan innom en snar framtid och kolla upp så att min piercing läkt rätt, och så måste jag börja kika på en maskerad dräkt till Bellas maskerad. Förslag uppskattas fortfarande!!!

Men nu måste jag chippla tillbaka till skolan. Hejja, jag har fysik...

sugar, aah honey honey


Skills? Ja.
Kaffesugen? Oja!

Ps: Jag måste tydligen klämma till med att
det var Adam som skickade länken. Karlar!

Just remeber to always move fast, dear


Dagens låt:
Lydia - Always move fast

Jag verkar gilla att vara dubbel på mina bilder. Äh, vi får väll säga att dom symboliserar min påhittade schizofreni. Och som ni säkert har sett på mina bilder, så har mitt hår blivit på tok för ljust! Så det blir antagligen färgning och klippning nu i veckan som kommer. Men jag tvivlar på att någon finner det som the breaking news...?

Gårdagen spenderades till mesta dels hos Adam, både på eftermiddagen, kvällen och natten.
Hos Adam får man rota i kylskåpen ock skafferien. Hos Adam kan man strutta omkring i skabbkläder och vara osminkad utan att någon frebrilt börjar leta efter närmaste exit. Hos Adam trivs man helt enkelt. Plus att mäniskan vet hur man gör goda lattes. We like! (Ja, jag måste ju säga "we" eftersom att jag är schizofren nu)
Jag, Tom och Ludde sov över också. Gissa hur lycklig jag blev på en skala, när Ludde väckte mig genom att daska en kudde i mitt huvud och morra i mitt öra. Han är en modig man, käre Ludde. Han visar att han har stake, för det är få som väckt mig och behållt sina cojones.
Men det var mysigt att äta frukost på Adams veranda, även om Adam har en hel del... annorlunda pålägskombinationer på sina mackor. Kaviar med banansmak, björnbärsmarmelad, sirap och prickig korv - på samma macka! Han är en riktig klass för sig, med andra ord.

Something is getting in the way

Fr.v. specialpedagog, skolsköterska, skolpsykolog, SYV, kurator
Ta en titt på vårt fräsiga elevråd!
(Jag är längst upp till vänster, så sätt ett finger eller något över så slipper ni se mig)

it rains, and it poors, and the bombing never stops

Dagens låt: Lily Allen - Ldn


Jag avslutar denhär dagen med... sommar. Åh, ge mig sommar!
Anywho, så ska jag börja bege mig mot sängen. Imorrn så har jag
bestämt mig för att vara tjock och ta moppen till skolan
. Mjo, det
känns lagom härligt i alla fall.
Godnatt!

Ps:
ni får ta och ursäkta alla mina stavfel dom senaste inläggen.


Where are we? What the hell is goin on?

smeg
Jag tänkte bara tipsa er om dethär underbara smeget från bodyshop
som luktar kokos och choklad. Det ni, det är great bananas!

Tell me where we go from here!

rutig
Hold you cows! Uppsatt hor på moí?

Jag hatar onsdagar. Well, egentligen hatar jag alla veckodagar som inte heter fredag eller lördag, but thats not the piont.
Idag har jag segat mig igenom 6 härliga lektioner, bland annat fysik, bioligi och matte. Mindre härligt med andra ord. Och vi har inte ens några skåp än, eftersom att de nya inte kommer förens tidigast nästa vecka. Jag börjar bli gammal och gaggig och få förslitningsskador av att konka runt på mina böcker.
Och på tal om förslitningsskador, jag har idrott imorgon. Och därmed blev min torsdag förstörd. Om ni inte har märkt det, gott folk, så har jag en fitness som en brunsit flodhäst, och därmed ligger skolidrotten högst upp på min lista över saker som jag helre skulle kapa av mig lillfingret för, än att beblanda mig med dem. Great.

Annars är allt prima ballerina med mig, tackar som frågar. Piercingen läker på fast jag fuskat lite med tvättningen och totalskitit i dendär delen om att man inte får pussas eller något. Belive me, det är omöjligt att låta bli när man har världens sötaste pojkvän!

When the sun shines, we'll shine together

hanna & ellis
Hanna och Ellis kommer antagligen döda mig för denhär bilden, men det skiter vi i va? ;)

Vår underbara humor!

humor

Hahah, det är ju jag och Natta!

I trashed my parents house, so they would think I hade a party - and some friends

Jag blev precis bjuden till Bellas 17 års fest, med tema maskerad.
Skit kul, men fan sån ångest jag får! Vist, det är över en månad kvar,
men vad i helvette ska jag ha på mig? Djävul kanske? Förslag tack :)

So did you come to stare, or wash away the blood?



Idag är det såndär äckligt och snuskigt höstväder ute, och det svider att erkänna att jag faktiskt gillar det. Det känns alltså inte helt fel att sitta inne och knarka desert song samt en jävla massa kanel thé. Och som jag längtar till haloween! Fest på gång, någon?

Anywho, så har denhär helgen varit sjukt mysig! Efter att vi hade supit oss redlösa (not) på smoothies, så åkte jag och Tom hem till honom och åt middag med hans familj. Sen så slutade det med att båda vi somnade tillsammans i soffan innan klockan ens hann bli 9.
Och i morse så vaknade jag 9 för första gången... någonsin? Det var en jäkla upplevelse ska ni veta. Men vi låg kvar i sängen och kollade på reprisen av Disney Dags och Idol.

Så hela denhär helgen har varit ett ändlöst och töntigt mys med Tom.
Jag älskar det! ♥

Was it you i thought of when I was drowning?


Onödigt snygga t-shirtar från denhär sidan.
Man kan inte hjälpa att bli brutalt självmordsbenägen eftersom att dom inte leverar till Sverige!

"vad går hon på, en trappa eller?" - citat av min lillebror


Smisk på mig, för att jag inte har bloggat på evigheter igen.  Men....äh, varför ska jag ursäkta mig egentligen? Jag har låtsas vara bra i skolan, och sen vart med... *trum virvel* Tom!

Igår tog vi hans moppe ut hit till paps i Kungsängen, vilket trots våra obefintliga lokalsinnen gick förvånansvärt bra. Den ni! Så igår hade vi bara en myskväll. Åt tacos, chips, godis, läsk, tog en långdusch tillsammans, såg Spider man 3, you get the picture...? Och vad är det med mig och alltid somna mitt i filmer? Jag kan inte nämna en film som jag sett på senaste, där jag inte deckat innan slutet. Tom sa i somras att han brukade bli rädd för mig, eftersom att man mitt i upplösningen av filmen hörde något ligga och morra, ihop krupen till en liten boll med armarna för ansiktet och lite hår och svarta naglar som stack ut här och där. Jag är sååå charmig när jag sover!

Imorse så... sov vi, mohaha! Sen åkte vi ner till Konsum, och köpe yoghurt och juice till våra smoothis. Och så munkar. Man måste ju kompensera våran nyttighet med lite calories.
Och nu sitter vi här och dricker manliga rosa smoothies.

Vad gör ni?

laughing loud, yet crying silent

puss
Ärligt, vad är det för jäkla slynväder vi har?! Jag hatar hösten. H-A-T-A-R!
Natta, vad fan gick snett i din uppväxt som fick dig att börja tycka om hösten? :)

Idag började jag tidigt, och sen hade jag håltimma mellan 9 och 10. Då fick jag låna Toms moppe och åka hem. Skit samma att jag bor 300 meter från skolan. Om man går så kan man ju bränna kalorier! Det finns två saker som kan få Tom att se lite orolig ut. Den ena är om någon knäcker hans rekord på Guitar Hero, och den andra är när jag lånar hans moppe. Men allt gick faktist great, tills jag skulle få upp fanskapet på stödet. Den väger ju för bövulen typ 130 kilo! När jag åkte tillbaka var jag tvungen att smsa Tom och be honom hjälpa mig, efter som att jag hade höööga klackar, och halva skolgården stog och skrattade åt mig när jag försökte. Smidiga Emma strikes again!

Juste, imorrn så är det skolfoto! What to wear? Det lutar åt dom ljusa Cheap Mondaysen, en av Toms tshirtar, svart kofta och svarta heels. Kanske töntar till mig lite extra och lägger upp bilder någon gång i framtiden.

Jag visar hur man ser ut som en guppy

nörd
Jag verkar gilla mina fiskminer,
så vi kör på det helt enkelt.

Im a sex machine, reloading again and again

Coheed and cambria - Time consumer

30 seconds to mars - Attack

Lydia - December

Alesana - And they call this tradgedy

Alexisonfire - Accidents

Saosin - Your not alone

Killswitch Engage - My curse

Klicka för att ladda ner.

Tada! Här har ni nu 7 helt orgasmiska band att njuta av!
Men nu vill jag ha tips från er. Kom igen, kläm till med något awsome band som jag inte hört talas om. Det skadar ju inte ifall dom skriker heller.



Töntigt såhär på kvälskvisten

töntigt såhär på kvälskvisten
Jag satt nyss och funderade: Hmm, det är inte ofta jag lägger upp bilder när jag leker fisk. Stackars mina bloggläsare som aldrig fått se mig leka fisk! Hur kan jag leva med mig själv?
Så nu ni! Nu Har ni äntligen fått se mig leka fisk!

Om ni inte har noterat det än, så jag jag kanske en aning för trött för att kunna författa ett normalt blogginlägg. Inte för att sådana existerar här på holdens.webblogg.se.

Idag har det varit en allmän anus-dag. Sånna tycker vi inte om!

Men något som är great är att jag och Tom firar en månad i dag

Men nu så ska jag gå och hata mitt arsle till liv lite till så kanske jag kan höra av mig när jag inte är lika tömd på livsglädje? För nu så ska jag chippla iväg och ringa mitt 8-pack.

Godnatt!


Älskar dig, plutt

älskar dig, plutt
Dagens låt: Killswitch engage - The end of heartache

Jag är så brutalt trött, så jag ska nog börja tänka på refrängen. Helst av allt så hade jag velat ha sovsällskap i form av denna individ, men så blir det inte ikväll. Saknar! ♥
Nej, det blir först till att tvätta bort sminket (ja, vi lyxar till det idag!) tvätta piercingen, borsta tänderna, skrapa bort gruset ur min säng (min katt har stora tassar som är utmärkta för att samla grus mellan tårna) och sen dunka Alexisonfire tills jag somnar. Om ni bara viste hur skönt det är att somna till scremo på högsta volym när man ska sova.

Någon gång innom en snar framtid ska jag lista lite kletig musik som jag gillar, för erkänn nu kära bloggläsare, vist gillar ni också musik? Ni kan väll också ta och tipsa om lite bra band som ni lyssnar på, är ni rara.
Jag ska nog också lista mina favorit bloggar. Melws, känns dig träffad än så länge!

Men jag känner att jag är lite teeny weeny för trött för att kunna hålla en röd tråd i dethär inlägget, så dethär blir nog det sista för mig idag.

Over and out!

Tom <3

tom <3
Staaaaackars stackars mig, va? :)

There is more to this I know

piercing
En jätteseriös bild på piercingen, för den som undrade.

Jävlar vad folk ska blogga över helgerna! Jag hinner ju knappt läsa allt. Shame on you. Eller, shame on me som inte alls har bloggat på snart en vecka. Men det har varit fullt upp med skola, och att leka social.

I fredags gick jag och Tom på "Björkeby gårdsfestival" i skolan, där det var live musik och lite annat trevligt. Toms lillebror Ted (men  vi kallar honom Teddie NussNuss) och hans kompisar spelade bland annat. Dom smekte! Sen så fick jag hoppa in en låt i ett band och sjunga Wonderwall. Hahah, men det var kul. I slutet av kvällen körde jag och Adam en favorit i repris, och spelade och sjöng Du gamla fria nord med Lars Winnerbeck, den jag körde på skolavslutningen. Sen så gick jag och Tom förbi mig för att hämta mina saker, och det slutade som vanligt med att vi somnade några timmar innan vi gick hem till honom och sov.

I lördags så väcktes jag med frukost på sängen. Sen så gjorde vi inte så mycket. Tog en långdusch och degade oss hela dagen. Och sen så sov vi över hos mig på kvällen.

Idag vaknade vi, hör och häpna (!!!) halv 9. Sen på eftermiddagen åkte vi till Kista Centrum en snabbis för Tom skulle köpa lite nya kläder. Det blidde ett par svart jeans, och 3 par tshirts. Gissa vem som kommer "låna" dom ganska ofta. Nej inte jag i alla fall ;)

Så det har med andra ord varit en Tom-helg för min del igen. I löööv it!


Men nu så ska jag skriva lite på min HKK-uppsats så att den blir klar någon gång.

"Och om du svimmar så kommer jag rita snoppar i ditt ansikte!"

glass
Är jag den enda som är sugen på en halvliter Ben & Jerry's? 

Until you lie until you learn

piercing
Bilder:
Snodda från Nattas bilddagbok (som vanligt)

Ja, som ni förhoppningsvis ser så har jag piercat mig i underläppen. Fan vad snyggt det blev! Ni får bortse från den mindre vackra bilden på mig. Det ser faktiskt skitbra ut. Så just nu sitter jag och knarkar isbitar för att få ner svullnaden. Men gah! Jag är så jäkla nöjd att jag vågade! Jag fick trevligt sällskap av Natta som satt och squeezade min hand under hela tiden, och efteråt gick vi och köpte milkshakes. Jag är en lycklig kvinna med andra ord.
Fast en tragisk sak är att jag inte får pussas med tom på typ 6 veckor. Med andra ord den 16e oktober, men vem räknar? Plus att det kommer bli jobbigt att rengöra och hålla på hela tiden, men det är ju lätt värt det!

En annan liten halvtrevlig sak är att Hertan från Bandit ringde upp mig idag under min håltimme, och bad mig önska en låt live i radion. Så om någon hörde en stackars liten sak som pratade vinterkräksjukan med Hertan, och önskade middleage - some one to reach for, så ska ni veta att det var jag.

Ps: jag fick nyss ett papercut under nageln. Fuck vad det svider!

coheed and cambria - delirium trigger

Jag har precis haft bland dom bästa 24 timmarna i mitt liv. Igår åkte Jag och Tom in till stan vid 5 tiden. När vi kom fram till Sergel så hade vi lite beslutsångest över vilken film vi skulle se, men mogna som vi är så valde vi Harry Potter och Fenixorden. Sen gick vi och fikade på Cafe Bellman och hade det allmänt mysigt. Tom bevisade att han har ett oerhört vackert bordskick när det kommer till att äta tårta. Not...
Innan bion, som började 6, så chipplade vi och köpte massa onyttigheter. Läsk, godis, chips. Dregglar...
Filmen var faktiskt jäkligt bra, även fast jag inte är en Harry Potter o'holic. Fast jag hade skitit i ifall filmen sög. Det var grymt skönt att bara få sitta och mysa där i mörket, if you know what I mean? ;)

Vid 9 tiden kom vi hem till paps där Alex och Ullis, och resten av familjen redan var i fullgång med en TP omgång som vi hoppade in i. Det slutade med att vi gav upp 3 timmar senare. Fast jag och Tom kom på delad första plats med Pappa och Alex, så Alex blev sur och fick ett epelepsi anfall på mig. Jag lovar.

Idag så åkte familjen iväg och seglade, men jag och Tom stannade hemma och njöt av det underbara vädret, genom att stanna inne hela dagen.

Jaa... där har ni början av min helg, I guessss.