Älskar dig, plutt

älskar dig, plutt
Dagens låt: Killswitch engage - The end of heartache

Jag är så brutalt trött, så jag ska nog börja tänka på refrängen. Helst av allt så hade jag velat ha sovsällskap i form av denna individ, men så blir det inte ikväll. Saknar! ♥
Nej, det blir först till att tvätta bort sminket (ja, vi lyxar till det idag!) tvätta piercingen, borsta tänderna, skrapa bort gruset ur min säng (min katt har stora tassar som är utmärkta för att samla grus mellan tårna) och sen dunka Alexisonfire tills jag somnar. Om ni bara viste hur skönt det är att somna till scremo på högsta volym när man ska sova.

Någon gång innom en snar framtid ska jag lista lite kletig musik som jag gillar, för erkänn nu kära bloggläsare, vist gillar ni också musik? Ni kan väll också ta och tipsa om lite bra band som ni lyssnar på, är ni rara.
Jag ska nog också lista mina favorit bloggar. Melws, känns dig träffad än så länge!

Men jag känner att jag är lite teeny weeny för trött för att kunna hålla en röd tråd i dethär inlägget, så dethär blir nog det sista för mig idag.

Over and out!



Postat av: Miriam

The Killers är bäst i världens . Speciellt albumet Sam's Town<3<3<3 LOVE !!!!!!!

2007-09-10 17:30:41
http://miriamgelotte.blogg.se
Postat av: melws

haha! Gud vad kul att du tycker så. hawt, chocking news.

2007-09-10 18:22:26
http://melwinsandbog.blogg.se
Postat av: Blomster

ey varför ritade du inte en snopp på honom ?

2007-09-15 12:29:08
Postat av: emma

Miriam: jo men dom är faktiskt ett par goa favoriter :)
Melws: Hell yeah! (y)
(Teddie NussNuss) Blomster: tro mig, det var frestande!

2007-09-16 16:27:16
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback