laughing loud, yet crying silent

puss
Ärligt, vad är det för jäkla slynväder vi har?! Jag hatar hösten. H-A-T-A-R!
Natta, vad fan gick snett i din uppväxt som fick dig att börja tycka om hösten? :)

Idag började jag tidigt, och sen hade jag håltimma mellan 9 och 10. Då fick jag låna Toms moppe och åka hem. Skit samma att jag bor 300 meter från skolan. Om man går så kan man ju bränna kalorier! Det finns två saker som kan få Tom att se lite orolig ut. Den ena är om någon knäcker hans rekord på Guitar Hero, och den andra är när jag lånar hans moppe. Men allt gick faktist great, tills jag skulle få upp fanskapet på stödet. Den väger ju för bövulen typ 130 kilo! När jag åkte tillbaka var jag tvungen att smsa Tom och be honom hjälpa mig, efter som att jag hade höööga klackar, och halva skolgården stog och skrattade åt mig när jag försökte. Smidiga Emma strikes again!

Juste, imorrn så är det skolfoto! What to wear? Det lutar åt dom ljusa Cheap Mondaysen, en av Toms tshirtar, svart kofta och svarta heels. Kanske töntar till mig lite extra och lägger upp bilder någon gång i framtiden.



Postat av: Anonym

men åååh kan du blogga lite mer???

2007-09-13 21:18:24
Postat av: Anonym

jag håller med :'( för lite bloggning och det är tråkigt :(

2007-09-13 21:50:24
Postat av: melws

ääh, hon är ju kär! då finns det ju bannemej ingen tid över till att blogga - jäkligt tråkigt dock!

2007-09-13 23:11:57
http://melwinsandbog.blogg.se
Postat av: emma

Alla: Ja Mewls har helrätt ;)! Plus att med mitt horschema så hinner jag knappt röra datorn alls, efter som all min lediga tid går åt till att leka social. Men jag lovar att klämma till med ett inlägg i eftermiddag

2007-09-14 08:43:40
http://holdens.webblogg.se
Postat av: Anonym

haha okej då sorry för komentaren, men det är bara det att du skriver så roligt och bra. Är alltid roligt att läsa din blogg :) hoppas du och tom får det bra
Puss&kram

2007-09-14 21:25:11

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback