There's nothing left here, but the screaming oral sex

 hello there hello there

Ja, det är faktiskt meningen att bilden ska vara suddig, sne, fult beskuren och se ut som att den har blivit redigerad av någon retarderad. Nej nu ljög jag igen. Men jag får ADHD på mammas kamera som vägrar att samarbeta med mig. Min kamera är tyvärr inte vid livet längre, så jag får lida med denhär.
Det ovanstående stycket måste nog ha varit det mest intresanta i denhär bloggens historia misstänker jag. Not.

Och om någon undrar hur det går med pluggandet, så kan jag tillägga att jag klarat av historian, spanskan och halva HHK projektet. Efter 3 timmar kände jag att jag inte orkade mer så det får ta och räcka för ett bra tag framöver!

Och nu så ska jag börja kika lite på några bra gymnasieskolor här i Stockholm. Är grymt sugen på media, sam, eller estetiska. Helst med inriktning på journalistik. Och så måste jag börja leta efter prao. Vill helst ha på någon radio station, tidning eller tv-studio. Så tips på bra gymnasium och prao-platser uppskattas!



Postat av: Emma

Hela tiden trott du var i alla fall 17 år :O Men tydligen inte..? Har i och för sig inte ens tittat på åldern, bara antagit.

2007-09-27 22:17:08
http://emmakristinaa.blogg.se/
Postat av: emma

Emma: haha, nej okej :p jag är 92a

2007-09-28 18:23:50
http://holdens.webblogg.se
Postat av: olivia

alltså jag är helt sjukt förvånad över att du är 92:a, jag trodde verkligen att du var MINST 17.

2007-09-28 22:04:45
http://oliviabergvall.blogg.se
Postat av: emma

Olivia: oj, men vad får er alla att tro det? :)

2007-09-30 16:48:14
http://holdens.webblogg.se
Postat av: Julia

välj franska skolan, sam-linjen e fett slapp i ettan o trean mycket eget arbete o du får håltimmar otid för annat!
tvåan e dock jobbig men det är det i alla skolor!
i tvåan får du dessutom åka på 2- veckors praktik till Paris!! amazing dag och nattliv!!
missa fan inte chansen! det kan bli en av de roligaste resorna du har gjort!!

2007-10-01 19:31:15
Postat av: två

mediagymnasiet är skitbra, om du vill gå media och sånt :)
har journalistik och foto, tv, och jaa.. allt :D


KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback