Until you lie until you learn

piercing
Bilder:
Snodda från Nattas bilddagbok (som vanligt)

Ja, som ni förhoppningsvis ser så har jag piercat mig i underläppen. Fan vad snyggt det blev! Ni får bortse från den mindre vackra bilden på mig. Det ser faktiskt skitbra ut. Så just nu sitter jag och knarkar isbitar för att få ner svullnaden. Men gah! Jag är så jäkla nöjd att jag vågade! Jag fick trevligt sällskap av Natta som satt och squeezade min hand under hela tiden, och efteråt gick vi och köpte milkshakes. Jag är en lycklig kvinna med andra ord.
Fast en tragisk sak är att jag inte får pussas med tom på typ 6 veckor. Med andra ord den 16e oktober, men vem räknar? Plus att det kommer bli jobbigt att rengöra och hålla på hela tiden, men det är ju lätt värt det!

En annan liten halvtrevlig sak är att Hertan från Bandit ringde upp mig idag under min håltimme, och bad mig önska en låt live i radion. Så om någon hörde en stackars liten sak som pratade vinterkräksjukan med Hertan, och önskade middleage - some one to reach for, så ska ni veta att det var jag.

Ps: jag fick nyss ett papercut under nageln. Fuck vad det svider!



Postat av: matilda

du anar inte hur avis jag ääär på dig nuuu! :S -,-

2007-09-04 22:52:14
Postat av: Anonym

åh, snyggt! jag vill också

2007-09-05 16:27:02
Postat av: karin

måste man inte va 18 år för att pierca sig, eller va din mamma me?

2007-09-05 17:02:09
Postat av: emma

Matilda: maha, i knöööw :D
Anonym: Skaffa? :)
Karin: Min mamma gick dit och lämnade ett intyg ;)

2007-09-05 17:56:45
http://holdens.webblogg.se
Postat av: Sara

Fan du som hade så snygg stil! nnu förstörde du allt! fan vad piercing är fult! förstör ditt vackra ansikte !

2007-09-05 22:07:35
Postat av: emma

Sara: oj oj ;) fast själv tycker jag att det är brutalt snyggt och man kan ju alltid ta bort den sen, right?

2007-09-05 22:18:38
http://holdens.webblogg.se
Postat av: Näddäly

FASEN SÅ SNYGGT! nu har vi något gemensamt. ;)

2007-09-06 18:40:24
Postat av: melws

AHA! Du vågade ju, hoppas att du blev nöjd med den nu också.. Visst gjorde det inte ont? :)

2007-09-07 18:36:11
http://melwinsandbog.blogg.se
Postat av: O.O

Snyggt :D Gjorde det ont?

2007-09-08 12:58:59
Postat av: emma

Näddäly: hell yeah :D
Melws: jag är sååå stolt! nej dt va ju a peace of cake ;)
O.O: Tackar :) , vist måste jag medge att det kändes en hel del, men dt gick ju över så fort.

2007-09-09 12:20:59
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback