Bleeding house baby

converce

Jag tog klocke Melws råd och begav mig ut nu på kvällen med Danilla. Jag gömde mig dock bakom ett par feta solglasögon och djupt innuti Daniellas fjällräven jacka. (Ja, jag skämdes över att visa mig i den, men den var fylld med warmth och kärlek) Vi kämpade och gick hela 200 meter ner till rampen där vi lekte med våra fellow friends som är bmx nördar och höll på att fjortisfota varandra, men det var najs. Mja, bortsett från att Bobbe spräckte ögonbrynet, men vad kan man egentligen förvänta sig av alla dessa retarded Barkarbybor?
Sen så passade vi på att lyssna när Insangelous repade innan vi gick hem till mig och fikade. Sandra var dessutom hurtig och kom förbi med min gympapåse som jag hade glömt i badmintonhallen. Sandra har sina stunder hon med.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback