En kattig jävel

kattigt

Jag har ett halvt zoo i form av halsband. Katter, elefanter och så tror jag att jag ska ha en häst också. Jag tror jag ska införa flamingos också. Dom är coola dom, flamingosarna alltså.

Idag hade vi ett bajstråkigt nationella prov i engelska. Ooh så kul det var att sitta och skriva uppsats i ett par timmar. Jag valde största geek-ämnet och skrev om min underbara iPod och förklarade väldigt pedagogiskt varför den är livsviktig för mig och varför jag rent ut sagt skulle styckmörda den jäveln som ens tänkte tanken på att röva bort min stackars lilla iPod. Jag siktar stenhårt på MVG.

Vi hade badminton också, men jag smet efter närvarokollen ner till jobbet för att se om jag skulle jobba i helgen. Det skulle jag självklart inte. Inte du heller Natta, för jag vet att du efter allt ditt porrsurfande ändå alltid hamnar här och runkar till mina kattiga bilder.



Postat av: Emelie

Jag kan bidra med lite djur till ditt zoo, har elefanter, fiskar, sjöhästar och fåglar :)

2008-04-16 21:32:33
http://emlu.webblogg.se
Postat av: Sandra

haha, jag har fruktsallad i halsbandsväg istället ;P

2008-04-17 22:09:43
Postat av: Bellen

Jag skrev också om min iPod på nationella! Haha, vad annars?

2008-04-17 23:55:20
http://barabellen.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback