Fuck the pain away

tickets

Hur märker man att man haft tråkigt dom senaste dagarna? Jo, man ligger helt plötsligt 7a på toplistan över det mest aktiva bloggarna på webblogg.se. Det känns verkligen som att jag har åstakommit något här i mitt liv.

Jag passade på att vara hemma idag med. Halsen samarbetar inte riktigt och den där kartan Ipren jag tryckt i mig verkar inte hjälpa ett piss. Där emot så har jag druckit otroligt mycket thé, som den duktiga britten jag är. Dom där halstabletterna som mamma köpte till mig är stört roliga. Gula tungor är något vackert ska ni veta. Passade också på att trippa iväg och hämta ut mina biljetter till Parkway Drive och Moshpit Open. Dom är riktigt söta.

Men nu så ska jag försöka mig på att laga något halvdugligt att äta. Bleed the dream får hålla mig sällskap.



Postat av: sandrouw

emmaaaaaaaaaaaaa! jag och hanna sitter i biblioteket och har skittråkigt :P fast vi har ju finbesök här bredvid oss.. nämligen lilla miss oansvarig ^^ gud så söt hon är!
facebook är elakt och har tagit bort mitt konto, kanske inte skulle lagt upp alla de där porrbilderna? :P hehehehe...
dataskiten här har varken högtalare eller hörlurar så jag kan inte ens va inne på youtube! :O
märks det att jag är road? ;P nej, nu ska jag gå och flörta med angel 8)
krya på dig

2008-04-10 12:35:47
Postat av: Emma

Sandra: Nej jag lider med dig! Själv så sitter jag med en chipspåse och pilalr mig i naveln. Uuuh, hälsa henne från mig :)!

2008-04-10 12:47:54
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback