I wish I was a hero

to kill
Bild: Jag och ett par söta pojkar från To Kill som spred vegankärlek

Min iPod har trotsat hela dagen och raderade all min musik. Kul att vi omformaterade datorn nyss också så att all musik är borta så att jag med andra ord måsta ladda ner allt igen. Hejja!
Jag var ute en sväng på eftermiddagen och hamnade helt random på Insangelous rep. Det var mysigt och Wisse petade på min misshandlade rygg med sina trumstockar. Sen så kom Daniella och Malthan så vi gick på en liten snabbpromenad och sen förbi Daniella en sväng där jag tröståt bullar och kakor i min ensamhet. Jag har grymma skills på sånt!



Postat av: Jag

Hej! Vafan drog ni inte på Parkway efterfest för?! :O och skulle du kunna ladda upp fler bilder från spelningen? :)

2010-02-18 02:57:58

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback