It's guy-love

erik o nima

Nationellaprovet i matte idag var extremt osexig och gick antagligen åt helvette. Det känns bra att veta. Jag tröståt nudlar och smörade för min söta syslöjdslärare Kerstin för att göra allt lite lyckligare. Kerstin luktar illa och har fått för sig att jag är bra på att sy. Jag körde på smile and wave tekniken och har redan fått en date med henne. Vi ska åka och köpa tyg på måndag. Spännande va?

Sandra och jag var busiga och smet från gympan. Vår nack och ryggvärk var nämligen på tok för illa för att vi skulle kunna vara med på brännbollen. Vad synd... Istället så begav vi oss till Lek Palatset och åt glass med Björn i 3 timmar.

Avslutningsvis så tyckte mamma att vi skulle vara sociala ikväll, hon och jag, så jag blev rädd och smet och rökte vattenpipa med Arvid och da gang. Dumma mamma, skrämmas sådär med konstiga inviter! Sen så hamnade jag och Arvid hur som helst på Untolds rep och spred kärlek.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback