Kill them with kindness

4
Bild: Nästan som fittkrampsminen...

Pluggandet igår gick väll lite si sådär. Läste 3 sidor kanske, innan jag satt i telefonen i typ en timma. Men sen så blev det uppersittarnatt för min del. Inte alls mysigt! Och imorse gav jag mig själv en sovmorgon för att plugga lite till. Men om jag ska vara ärlig så har jag inte fått in ett piss i mitt huvud. Något jävla geni sa förut att man inte ska plugga dagen innan provet. Hatar att han hade rätt. Det här kommer bli ett gulligt fail-prov med andra ord.

Jag får ha Nattas kraft innom mig när jag gör provet, för den är stark. Men nu måste jag chippla iväg till min engelska. Ooh som jag ska mysa med Linus och njuta av hans lena engelska uttal som gör mig så varm om hjärtat.



Postat av: Sofie

Du ser så bra ut! :)

2008-04-09 17:10:48
Postat av: Emma

Sofie: Haha tackar :)

2008-04-09 17:25:44
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback