Knightfight at 11

hel
Söt bild med söt skärpa.

Min dag har varit ganska piss, men det börjar bli bättre. Har som tur är inte behövt stå ut med random första april-skämt i alla fall, även om jag är grymt sugen på att lura mamma att jag är på smällen eller att jag har skaffat en fitt-piercing. Då skulle hon säkert bli glad, lilla mamsen.

Var precis på Untolds rep för att köpa biljetter till Emergenza festivalen den 11e. Någon mer som är sugen på att gå? Jag kan fixa biljetter i sånna fall och dom kostar 90 väl spenderade koronas.

Dessutom så känner jag mig grovt dissad eftersom att ingen verkar vilja svara i sina telefoner. Jag är snuskigt sugen på att gå ut och gå, men verkar inte ha en promenad-buddy att leka med. Synd.



Postat av: Sandy

Ring Tom :)??

2008-04-04 18:37:35

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback