Nima Akbari ser nöjd ut i alla fall

untold
Bild: Den legendariska Kattsmiddy bilden, från Fryshuset i fredags.

Det är inte långt kvar till sommarlovet nu, om man ska vara posetiv vilket jag definitivt har lekt idag. På Styrelsemötet så blev jag nya sekreteraren, och har redan renskrivit protokollet och skickat det till Sara. Plus poäng där! Sen så har jag upptäckt att jag antagligen har en söt liten pollenallergi så därför har min kropp försökt härma neagara fallen och inte alls samarbetat med mig under hela dagen.

Efter en mycket intresant spanska lektion där vi lyssnade på Godóba, underbara Gordóba så kom Tom förbi hos mig och hämtade sina saker. Så nu är allt svart på vitt - over. Det sög verkligen att hämta mina saker igår och verkligen inse att jag kanske aldrig kommer vara hemma hos honom igen, umgås med hans familj... och nu ska jag bara sluta innan jag blir för emotional igen. Fack fack fack.

Livemusik i form av Untold daskade upp mitt liv igen och jag passade på att lämna tillbaks Kattsmiddys kladdiga hårspray som har bott hos mig under helgen. Han såg så lycklig ut när han fick tillbaka sin spray, så jag blev varm ända in i själen.

Nu har jag tusen saker som jag egentligen borde påbörja, avsluta och skicka in men jag orkar inte. Mañana helt enkelt. Jag ska typ leta fram lite glass och läsa eller ägna mig åt någon annan sorts tjockis-aktivitet.



Postat av: melws

haha snygg rock.

2008-04-14 23:02:22
http://charitable.blogg.se
Postat av: Lollo

Paintskills ftw!!
;D

2008-04-15 07:50:22
http://lifeoflowlow.blogg.se/
Postat av: olivia

får man fråga varför det tog slut?

2008-04-16 19:58:39
Postat av: Emma

Olivia: Låt oss bara säga att vi ville olika saker :) kan säkert ge er hela historien nån gång i framtiden men eftersom att han också läser min blogg så känns det lite taskigt än så länge

2008-04-16 22:19:59
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback