So... kiss me for the last time, god damn it woman

rävigt

Ibland är min krokiga näsa så jävla rävig. Den känns så söt och sne helt enkelt. Eller inte... Någon måste ha tappat mig när jag var liten, för den ser fan inte normal ut i alla fall!

Idag hade vi Hjärt-och-Lung räddning på gympan. Jag hade dolda tallanger för att pumpa den där dockan som förövrigt var skitläskig med tuttar och avtagbart ansikte. Så ni får jättegjärna dö runt mig så kan jag rädda er. Under tiden som alla övade på dockan så bildade jag, Hanna och Ellis en manlig böghög. Den var vacker.

Imorgon är det nationella prov i Engelska. Åh. Vad. Kul. Verkligen... Det är ju också jättekul att man måste sitta minst en timma på läsförståelsen när jag gör den delen på typ en kvart. Ibland är det härligt att vara britt helt enkelt. Det där var dagens ego-moment, om någon undrar.

Jag noterade nyss också att jag var oerhört tråkig just nu så jag bör nog sluta skriva nu för allas skull.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback