Sometimes you have to learn to let go

Skor
Bild: Michaela

Provet idag gick väl lite sådär. Inte alls så mycket att hurra för faktiskt. Skolan sög och jag var allmänt trött så jag fick akut rännskita (det var ursäkten som min bildlärare fick höra i alla fall) och smet hem. Sen tog jag en hyper lång dusch och hade det allmänt mysigt med mig själv. Misstolka inte...

Natta och Sandra kom som dom vackre riddarna dom är, och lekte med mig fram till nu. Vi gjorde viktiga saker som att duskutera möjligheten av vissa ställningar, och så lagade vi dessutom min byrå genom att daska på en jävla massa glidmedel på den. Det funkade gallant! Vi är ena riktiga handy-mans (gramatikfelet var med flit)



Postat av: natta

Glidmedeleffekten funkade alla tiders och våra abstrakta diskussioner om masterbate var fantastisk! Detta får aldrig uppkomma igen

2008-04-08 20:09:15
Postat av: Emma

Natta: Jag hatar när du ska försöka låta smart! Det är inte äkta helt enkelt och jag blir typ lessen :'(

2008-04-08 20:15:44
http://holdens.webblogg.se
Postat av: natta

det är ju jätte fint att jag kan stava till masturbate också ;(
du är alltid ledsen

2008-04-08 23:46:27

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback