They tried to make me go to rehab but I wont go, no no


Nationella proven idag sög bastu-penis! (Sök efter det på fittkramp.se så förstår ni) Men det var ändå lite najs eftersom att vi inte hade några riktiga lektioner efter det. Bara någon skum halv engelska där det hela min söta matte-no klass helt plötsligt fick för sig att det skulle vara jättekul att gömma alla möbler så att våran vikarie skulle få sig en riktigt chock. Mjo, han blev lite smått fårvånad, vår tyska engelskavikarie vid namn Axel. Han är en läskig man, Axel som på allvar trodde att en kille i min klass var hemma med mensverk när jag sa det.

Om en halvtimma ska jag hoppa in i duschen för att sedan mirakulöst förvandla mig själv till denna fagra skapelse. Jag ska till och med ha sånna där gangstra way-fares-brillor som jag köpte på Glitter nu i veckan. Sen så ska någon få äran att assistera mig med tatueringsritandet.
Klockan 7 ska jag befinna mig på Röda Mattan hemma hos Lindsay Lohan (Ellis), men en bild lär väl dyka upp innan dess så kan vi alla ha oss ett gemensamt skratt.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback