Think happy thoughts

hej

Jag hatar att vara tjej just nu och allt vad det innebär! För när man är tjej så börjar man rent automatiskt överanalysera varje ord, sms, samtal och händelse. När man är tjej så stalkar man (i mitt fall på tog för mycket!) och när man är tjej så slutar det alltid med att man sitter i oöndliga telefonsamtal med en annan lika patetisk tjej (i det här fallet, Natta) och lägger upp nya planer för framtiden.
När allt det här har lagt sig så lovar jag att berätta vad det handlar om, för jag lovar att det är stört kul eftersom att jag är så jävla mobbad. Jag fattar helt enkelt inte varför jag gör så här mot mig själv. Det är mental misshandel, minst sagt. Hor penis!

Och nu så ska jag säga något ännu töntigare som gör mig ännu mer till tjej, för jag ska nämligen göra en fet kopp vanilj-thé och tröstäta halstabletter som gör tungan gul. Men ska kompensera ut det med att lyssna på Bury your dead och gå in på någon random porrsida. Då blir livet kalas igen.



Postat av: maria

Söt bild !

2008-04-10 15:14:19
http://marialundqvist.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback