Untold - Something that never ends


Bild: En oerhört fräsig bild på elefanten som jag köpte igår. 
Mig kan ni täcka över med klet eller något.

Mina stalker sidor börjar visa sig igen vilket inte är så bien. Någon gång i framtiden så kanske jag kan berätta vad det rör sig om så kan vi alla ha ett gemensamt skratt. Visst låter det lockande?

Och på tal om ingenting, varför har min statistik stigit så sjukt mycket som den gjort dom senaste dagarna? Jag får ju bara ångest. Eller jag vet faktiskt inte. Det är ju... typ kul. Funderar på att driva lite mer om mode-bloggar eftersom att det var så kul att vissa personer tog åt sig så mycket trots att inget var riktat mot just dom. Flickor flickor...

Men måste plugga nu! Jag har varit expert på att skjuta upp sånt nu dom senaste dagarna. Smisk på mig.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback