You go back to her and I go back to black



På fredag så är jag ju bjuden på kändis-fest hemma hos Ellis som fyller år i helgen. Jag ska gå som Amy Winehouse. Behöver bara köpa lite löshår, daska på en jävla massa kajal och dra på mig något halvskumt så lär jag väl förhoppningsvis bli någorlunda lik. Ska in till stan i morgon och leta efter kläder som jag kan ha då, hur som helst. Det kommer bli galet kul, på fredag alltså. Jag har hört rykten om att Lindsay Lohan, Jack Sparrow och Kalle från kaviar tuben ska komma. Mysigt.

Jag och min käre bror ska förövrigt kanske köra en duett på min avslutning nu i sommar, och ska förhoppningsvis bli kompade av Micke från Middleage. Grymt med drunken vocals och wicked game typ.



Postat av: Ellis

Ja du, ryktena stämmer mycket väl!
Fast det går nu nya rykten om att Jack Sparrow har förvandlat sig till Michael Jackson..... om det är sant återstår att se ;)

2008-04-01 23:10:22
http://ellinorisverige.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback