09-08-08


Bild: Nattas och Sandra feet Innan Emergenza (?) Älska webblogg.se's pixlighet!

Min käre bror ringde och väckte mig i morse. Det var inte uppskattat nån stans. Det slutade hur som helst med att vi åkte och fikade. Blev lite nostalgisk och köpte vaniljhjärtan som jag alltid svullade med min granny när jag var en knodd.
På tal om knoddar så var jag förbi på Lek Palatset och hämtade min precious scarf som jag lyckades glömma igår efter jobbet. Fast idag var det sjävlklart aslite kids där bara för att det var hyggligt fint väder. Så det kändes ju awsome att jag fick kriga som jag gjorde igår.
Sen så har jag vart och smiskat Tom lite, innan jag gick hem för att trycka i mig 2 middagar bestående av mozzarella pizza och sen nåt kött-jox. Jag är liiite mätt nu med andra ord.

Men nu ska jag daska på lite smink (måste täcka över mitt herpes som utväcklat sig på kinden) och titta på Saltkråkan. Ska leka med Tom ikväll, och kanske gå på nån filmkväll som vi blev halvt bjudna på av Becca.
På återseende!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback