1 vecka kvar till skolstarten


Bild: En nödvändig hand med mystiskt glitter på. Skitbra redigering!

Det blidde ingen bio igår. Vi träffade nämligen massa gamla kompisar på vägen som incisterade att vi skulle vara med på deras rock band-kväll. Hell no att vi tackade nej. Det var hur som helst en skön kväll med sköna kompisar som jag och Tom har känt sen 6års. Vid 2 tiden vinglade jag hemmåt med Tom i fuck me-pumpsen och det har aldrig varit så skönt att sova som då.

Idag sket vi i Slagsmålsklubben och låg inne och mös i sängen hela dagen istället. Plus att jag mår anus av någon mystiskt anledning och vart nära på att spy x-antal gånger. Nej, jag har inte varit bakis. Det blir en myskväll ikväll i alla fall. En promenad till Willys är inbokad, för jag ska ha chips.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback